vrijdag 24 juni 2011

mannen kado



Een kado voor een man blijft moeilijk maar na het zien van een creatie bij Sandra wist ik ; dit kan ik vaker gebruiken .Deze met een bierfles heb ik gemaakt voor mijn zwager Fred die vorige week jarig was .Het patroon is te koop bij Cards etc. maar een soortgelijk patroon staat ook in Kadoosjes heb er zelf wat aanpassingen aan gedaan en dit is ervan geworden
Papier is van Tilda (summer Blues) en Basic Grey (Marrakech)
Wat vinden jullie ervan , ik kan weer een jaar vooruit met m'n mannenverjaardagen
afwisselend drank of iets voor onder de douch erin en het blijft leuk.
Fijn weekend allemaal wij gaan morgen naar m'n schoonzus Truus en zwager Wim die op de camping in Veere staan ,de mannen gaan een rondje rond het Veerse meer lopen (60 km) en Truus ,Tim en ik vermaken ons vast wel ;spelletje beppen en natuurlijk gaan er een paar knutselspullen mee
groetjes Marianne

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kado.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk cadootje je hebt er echt iets voor een man van gemaakt zo leuk met de opener er bij gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a brilliant idea Marianne, love it Dorothy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo marianne.
    Kwam via via op jou blog terecht,wat een leuke en mooie creatie's maak jij zeg,ben gelijk volger geworden.Misschien wil jij ook mijn volger worden,lijkt me heel leuk.
    Fijne dag verder.groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne, wat leuk dat je mijn volger bent geworden,Prettige dag en nog veel hobby plezier.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen